Suggestie

Nieuws voor schildersbedrijven

Moderator: beheerder

Suggestie

Berichtdoor Quirijn Pijnappels » wo 02 nov 2011 20:48

Hallo Eddie,

Nou ik zo enige tijd met de laatste versie (update) van TB-schilder bezig ben zijn de volgende vragen gerezen.

Ten eerste vind ik het, zoals bekent, nog steeds jammer dat er niet met verschillende BTW tarieven gewerkt kan worden. TB blijft hiermee mijn inziens ook achter bij de concurrentie. Wat mij betreft echt stof tot nadenken.

Ten tweede zou het wat mij betreft handig zijn om in het tabblad “in uit voering” te kunnen zien, of er nog bedragen zijn, die gefactureerd moeten worden. Nu is wel te zien hoe groot de order in zijn totaal is geweest, maar dat is niet zo interessant tenminste op dat niveau. Wel belangrijk, maar het is belangrijker om geattendeerd te worden of er nog bedragen open staan die gefactureerd moeten worden. Nu is dit wel te zien als je een nieuwe factuur aan maakt, maar dan moet je eerst alle orders in uitvoering door lopen. Het zou dus handig zijn of het openstaande, lees nog te factureren bedrag, desnoods in rood in één oog opslag zichtbaar te hebben. Wat misschien ook een optie is, als er sprake is van nog te facturen bedragen, om een, bijvoorbeeld rood, uitroepteken te zien.

Verder nog steeds alle lof over het software pakket en de daarbij behorende ondersteuning.

Met vriendelijke groet,

Quirijn Pijnappels.
Quirijn Pijnappels

Keer terug naar Nieuws